.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیام نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران به مناسبت آغاز سال تحصیلی

شمال نيوز: نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران در پیامی با تبریک آغاز سال تحصیلی آوردند: فصل بازگشایی مدارس، هنگام آغاز تپش های دوباره و شورانگیز آموختن و مالامال از خاطرات به یاد ماندنی است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران در پیام آیت الله نورالله طبرسی و ربیع فلاح جلودار آمده است: فصل بازگشایی مدارس، هنگام آغاز تپش های دوباره و شورانگیز آموختن و مالامال از خاطرات به یاد ماندنی است.

شمیم و رایحه دل‌انگیز مهر،‌ بار دیگر شور و شوق و شعف را در سراسر ایران سرافراز برانگیخته و خیابان ها و کوچه های ما را آکنده از مهربانی، محبت و عطوفت کرده است. با شکوفایی گل های بوستان زندگی، دگرباره زلال اشتیاق به علم آموزی، در ذهن و اندیشه جاری گردیده و شهر و روستاها جلوه ای دیگر یافته است.

همزمانی آغاز فعالیت مدارس با هفته بزرگداشت یاد و خاطره حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس، تاکید بر دفاع از آرمان ها و اهداف بلند نظام مقدس اسلامی در این کشور سراسر شور و شعور و حماسه است.

آموزش و پرورش در سالی که مزین به حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی بوده، می تواند نقش آفرینی خویش را در همه عرصه ها به اثبات برساند و تاثیرات شگرف خود را نمایان سازد. بنابراین دانش‌آموزان و معلمان گرانقدر در این خصوص نقش و رسالت خطیری را بر عهده دارند و همگان به تلاش‌ها و خلاقیت‌های این افراد چشم دوخته اند تا در عرصه‌های علمی و فرهنگی بیش از پیش شاهد کسب موفقیت‌ها و فتح قله های علمی و معنوی در جهان باشیم.

این روزهای خجسته را به محضر معلمان و دانش آموزان گرانقدر استان مازندران تبریک و تهنیت عرض می نماییم و برای فرهنگیان ارجمند مازندران توفیق و سرافرازی را آرزو می کنیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.112 seconds.